Triple-i Methode

De juiste koers naar duurzaam resultaat wordt niet zomaar bereikt. Hiervoor werkt Jabeel volgens de eigen Triple-i methode. Triple-i staat voor inhoud, inrichting en innovatie.

Inhoud
Om de juiste koers te bepalen, moet vastgesteld worden wat uw boodschap naar de markt is. Met een strategisch marketingplan formuleert Jabeel een verhelderende visie op de markt en de rol van uw bedrijf. Zodat u precies weet waar uw toegevoegde waarde ligt.

Inrichting
Een nieuwe rol in de markt vraagt om een andere organisatie. Hoe is uw bedrijf gestructureerd? Jabeel maakt eerst een analyse van uw organisatie. Daarbij wordt onder meer gekeken naar uw werkprocessen en beleidsvoering. Vanuit een helikopterview, maar altijd met beide benen stevig op de grond.

Innovatie
Als het aan Jabeel ligt, blijft het niet bij woorden. Voor verandering is innovatie nodig. Hoe kunt u innoveren zodat ook uw bedrijfscontinuïteit gewaarborgd blijft?  Jabeel steekt samen met u de handen uit de mouwen om zo’n veranderingsproces te bepalen en te sturen.

Maak een afspraak met Jabeel

Jabeel is Jan Elderink.
Hij heeft jarenlange ervaring en kennis opgedaan in de agrarische sector. Zijn specialisaties zijn strategievorming en verandermanagement. Zijn ervaringen liggen op het gebied van commercieel en algemeen management.


U kunt hier zijn CV bekijken